Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Shab Nador??Wie van jullie komt uit Nador? en waar in Nador ongeveer? Voor je t weet kan t zijn dat je iemand tegenkomt die 2 a 3 straten verderop bij… Begonnen door Riffia^Deluxe |
27 |
23 Aug Antwoord van Youssra |
Vestigen in MarokkoHallo Allemaal, Ik wil mij permannent gaan vestigen in Marokko en ik ben Nederlander. Welke formaliteiten moet ik doorlopen? Welke valkui… Begonnen door Phil |
0 | 4 Jul |
saidiasalaam alykum, Wie weet of in Saidia de hotels al af zijn, die daar gebouwd worden? Ik zou graag dit jaar naar Saidia willen. Ik had vorig… Begonnen door aziez |
7 |
29 Jan Antwoord van Ahmed |
wie is er weleens in tetouan geweest en wat vinden jullie ervanwie is er wel eens in tetouan geweest of is ook een tetouaniaa en wat vinden jullie ervann??? Begonnen door tetouania_ |
23 |
11 Dec 2009 Antwoord van Miss_Tila |
Mijn favoriete plek in Marokko is...Wat is jouw favoriete plek in Marokko? Kijk naar het filmpje van Tante in Marokko en voeg je eigen favoriete tip toe! Begonnen door Redactie Tante in Marokko |
11 |
30 Okt 2009 Antwoord van Najat |
Marokkaans restaurant zo'n 70 km onder Madrid?Salaam Aleikum! Wie weet de naam van dit Restaurant? En eventueel het nummer van de afslag? Het wordt vantevoren al op de borden aangegeven… Begonnen door NadiaQ |
7 |
17 Okt 2009 Antwoord van souhaib |
Heeft iemand nog tips?Ik ga in september naar Marokko. Heeft iemand nog tips voor me? Mooie plekken, gerechten die ik moet proeven, etc.? Daarnaast vroeg ik me a… Begonnen door Hanneke |
3 |
26 Aug 2009 Antwoord van Abel |
reizen en RamadanMijn vrouw en ik zijn van plan om in september naar Marokko te gaan voor vakantie, grotendeels op eigen gelegenheid. Onze geplande reisperi… Begonnen door Gerrit van der Sar |
7 |
16 Aug 2009 Antwoord van Cheyenne |
Gaan nederlanders zich redden in marokko?Ik heb een vraagje ik ben nederlandse en wil InshaAllah volgend jaar naar marokko maar is het dan goed te doen daar als niet arabisch sprek… Begonnen door Romaysa |
7 |
12 Aug 2009 Antwoord van linda |
wie gaat er naar marokko?wie gaat er naar marokko? en waar gaan jullie dan naartoe Begonnen door soufiane es salhi |
16 |
11 Aug 2009 Antwoord van Henny |
Welkom bij
Tante in Marokko
© 2010 Gemaakt door Redactie Tante in Marokko
Verzorgd door
.