Tante in Marokko

aMaL

Waar komen jullie vandaan en ...????

Waar komen jullie vandaan en hoe is het daar ....?
Wat doen jullie in jullie dorpje, stadje en wat zijn de locaties waar je echt een bezoekje aan moet brengen??!!??

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

persoonlijk kom ik uit het zuiden van marokko. Sidi Ifni. Het is 2 uurtjes rijden vanuit Agadir. Het is een stad wat langzamerhand steeds meer toeristen aantrekt. het komt door de zee en de matige warmte. het is vooral tijdesn de zomer een favoriete plek voor mensen die niet zo tegen de warmte kunnen.

Hierop reageren

Sidi ifni dat ken ik wel jammer genoeg nooit geweest.
Het zijn heel wat kilometers die ik moet afleggen. Nou ik..
mijn vader dan!! Ik zal het wel onthouden voor als ik in keer
in de buurt ben!!

Hierop reageren

Hey,

Ik kom uit Rabat! Hoofdstad dus! Het is er wel gezellig. Zon, zee, strand, monumenten en een stukje cultuur! Daarnaast is de binnenstad elke avond bomvol en kan je er van alles vinden!

Hierop reageren

Ik kom uitt de buurt van berkane
Lkkr dicht bij saidia:D

Hierop reageren

Ik kom uit Midar (niet zo bekend het ligt tussen Nador en Hoceima) het is er lekker rustig echt een famillie-city, het is wel een aanrader daar niet je hele vakantie te blijven maar rond te reizen!

Hierop reageren

heey

ik kom uit tetouan. zelf vind ik dat een mooiie stadjee vol met strandenn en boulevardss gezelligg

Hierop reageren

ik woon in marokko uit tetouan, mijn hele familie is tetouan's, maar dan heb ik het niet over de vrouwen van mijn ooms, of de mannen van mijn tante's, want die komen uit tanger marakech enzo. en ik ga ook elkjaar naar tetouan want we hebben daar onze vakantiehuis.
en voor de rest is tetouan een gezelig stad met een leuke medina en mooie stranden.

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt door Redactie TIM bij Ning   Start je eigen netwerk

Een probleem rapporteren?  |  Feedback  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden