Tante in Marokko

adil_alhoceima_4_ever

Terug in Nederland!!!!

Nou dames en heren, hebben jullie er weer zin in, weer een jaartje er tegenaan of denk de meesten nou de vakantie had langer mogen duren!!!

Ach binnenkort is het weer Zomer 2009,

Vertel nou eens wat jullie doen in het Dagelijksleven in Nederland.

Tags: nederland, terug, vakantie

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

het rare is dat wanneer de vakantie aanbreekt iedereen zo snel mogelijk die kant op wilt, maar zodra aug bijna is afgelopen iedereen ook weer zo snel mogelijk terug wil omdat je hier je vrienden hebt en je eigen leventje! Heel apart en zie het heel vaak terug, bij vrienden maar ook bij mezelf!

Hierop reageren

Ik ben voor het eerst in Al hoceima geweest en Imzouren en dat was echt geweldig helaas was het een korte vakantie, maar de zomer van 2009 breng ik daar echt weer door.

Nu weer even er tegen aan, lekker geld sparen en juli insa Allah naar Imzouren.

Hierop reageren

Het is weer zomer 2009 geweest. Was een leuke vakantie zoals altijd, maar Marokko veran dert wel, vooral Tanger waar ik dan ben geweest. De mysterieusiteit verdwijnt, maar goed Marokko is en blijft Marokko. Famillie, zee, zon. En nee van mij had het langer mogen duren, ook al was ik daar 5 weken. Het leven hier begint weer opnieuw, nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe opleiding. Het lijkt alsof ik hier een nieuw begin weer te gemoet ga, waar ik gemengde gevoelens over heb. Want marokko is toch wel heel leuk.

Hierop reageren

Zomer 2009 is geweest. Ik vind het echt kloten. Als je heen wilt gaan, wil je er zo snel mogelijk zijn. En terug is weer minder. Je moet dan weer een jaar tegen aan. En ik weet ook niet wnr ik terug ga naar Marokko. Komende 3 jaar denk ik niet.

En hier weer naar school en aan het werk. Ben blij dat ik in Holland woon, en dat ik iedere keer een vakantie in Marokko kan meemaken!

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt door Redactie TIM bij Ning   Start je eigen netwerk

Een probleem rapporteren?  |  Feedback  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden